@Sarabyk vaşla daha bugün çatı muayenesi oldum ve boyum 1.57 cm. Doktorum rahim ağzımın Doğum için çok müsait olduğunu, doğumumun çok kolay olacağını söyledi. Ayrıca hiç kendini kasma, serbest bırak abartılan kadar asla bi acısı Yok. Sadece kasma kendini yeter.