Burada yayınlanan doğum hikayelerini takip ediyorsanız normaller 37 -38-39 çevresinde sezaryenler için 38 erken değil normal .. şu 9 ay 10 gün diye söyler eskiler ondan bi 10 gün eksik sadece dert etmeyin derim ama doktordan rica etseniz erteler bence