Kızlar hayırlı akşamlar bugün doktor kontrolüne gittim 26+3 teyiz suyun biraz fazla dedi hamur işi tatlı şeker bal tarzı şeyleri yeme dedi olabildiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum abur cubur hayatımda hiç yok ev yemeği yiyorum birde şuan nezle gibiyim enfeksiyon nedenlide olabilir yada anomali varsa onunlada ilgili olabilir dedi şeker yüklemesi yaptırıcam onuda ben sordum yaptırıcam mı diye yaptır dedi eğer yüksek çıkarsa tekrar bebeğe tarama yaptırırız dedi böyle bişey yaşayan var mı bebeğin kilosuda 915 gram