Yaman Karacasu evet haklisin bnmde 6 haftalikta cok yogun kanamam olmustu o zaman doktorum normal diyordu ama genede sikmamaya calistim canimi tabi elinden geldigi kadar
Karacasu Yaman Benimde 6+3te çok aşırı kanamam oldu bende korktum ama birşey yoktu inşallah şuanda da birşey çıkmaz yarın zor geçecek
Karacasu Yaman Çok ediyorum çok Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Sağlıkla gelsin bütün bebekler
Gaazell Yaman Ayy benimde öyle oldu sivri şeyler arayıp onlarla kaşıyordum artık ama yara yapmadan a101 de badem yağı var ondan aldım evde de saf zeyrin yağı var bunlar öyle rahatlattı ki sonra hiç kaşınmadı rahatım miss
Yaman Gaazell aaa bndede var hakiki zeytinyagi bnde kullanayim ben tirnak degdirmekten yara yaptim artik