Kızlar bugün 30. Haftaya girdim sağ kasığımda iki gün önce hafif başlayan ağrı oldu.dün biraz yürümek istedim ama yürüdükçe ağrı arttı ve yürüyemeden eve geri dönmek zorunda kaldım.bugün de o ağrı hiç geçmedi gün boyu dinlenirken bile ağrımaya başladı.bıçak saplanır gibi ağrıyor hala.sizce napmalıyım böyle nişey yaşayan var mı?azıcık yürüsem bebek aşağı düşecekmiş gibi hissediyorum sürekli tuvalete gitmek istiyorum ve mesanemde de aşırı dolgunluk var