GamzeKa ben zahter çayı içmiştim ilk haftalar o da yabani kekik türü akşamı kanamam olmuştu 😐 kardeşlerim de kekik çayını rahmi kassın da adeti söktürsün diye kullanıyolardı işe de yarıyodu 😶 dikkatli olmak lazım ben korkuyorum şahsen kekik kullanmaya 😵 inşallah size de birşey olmaz