23 .haftamda belime şiddetli bir ağrı gırdıgınde yuruyemedim çok agrılıydı acile kaldırıldım.muayene oldugumda idrar yolu enfeksiyonu oldugunu ve bunun agrısı oldugunu söylediler.bol su içtim ve bir antibiyotik toz verdiler kullandım 1 haftaya gectı .çok şükür şuan bir şey yok.belimi ve ayaklarımı sıcak tuttum hep.