Aslalby bedava sağlık hizmeti alıyorlar ve sürekli doğum yapıyorlar, yani kısaca sürekli oradalar 😅 hatta komşumun gelini bir şey anlattı, olduğu odada suriyeli bi kadın varmış sürekli bağırıyor tepiniyormuş ve bunu sancısı olmadığı halde sırf dikkat çekmek için yapıyormuş, kendisini yataktan aşağıya atıyormuş hemşireler geri yerleştiriyorlarmış, en sonunda yine yere atmış kendini, hemşireler de girmişler koluna çıkarıp oradan kocasının yanına götürmüşler, kadının üstünde de hastane kıyafeti varmış bacakları hep açıkta olunca kocası onu oracıkta çok fena dövmüş kadının kolunu kırıvermiş, öyle susmuş. İnanamadım dinlerken valla, garip insanlar bir de yaa.
Bir de ben kadın doğum acile gittim akşam vakti hastane kalabalık değildi aciline sadece hastayı sokuyorlar hemen karşısında koltuklara eşim oturmuş beni bekliyordu işim bitince gittim yanına oturdum eşim bana dedi ki sol tarafımızdakiler suriyeli (6-7 kişi ve çocuklarla beraber gelmişler kadın erkekli), sağ tarafımızdakiler çingene (onlar da 3-4 tane kadındı) burada beklemek istediğine emin misin dedi öyle kalktık. Kadın erkek sürüyle toplanıp kadın doğum acilin önünde bekliyorlar bir de