DiplomaliEvHanimi Kubrabb38 ne guzelll allhim yeniden nasip ederse hümada yapmayi dudunuyom dogumu ilki orda kurtaj oldum
Kubrabb38 DiplomaliEvHanimi Rabbim tekrar nasip eder inşallah canım sanada. Bir kere olduysa tekrar olur Allahın izniyle hiç kafaya takma. Ben 7 sene bekledim şükürler olsun oldu
Kubrabb38 Aslalby sezeryan öyle ama normali bilmiyorum tanıdığım biri gidiyor oraya ordan biliyorum. Ben erciyes kartala gidiyorum orda ilk doğum olduğu icin ikiside aynı fiyat ama hüma da nasıl bilmiyorum
Serap0733 Aslalby kıvanç bey cok iyiymiş ama bebişte bi skntı olursa dogumu orda yaptırmıyor yeterli ekipman yok
Aslalby Serap0733 işte onlar önemli olan zaten ya doktor ne kadar iyi olursa olsun hastane tam donanımlı olması da lazım
Tnskmn Mrvfndk nevşehirde oturyodum da bende evlendim ankarada oturuyorum artik ama 2 yerde kontrole gidiyorum 😊
Kubrabb38 Aaaa sizin cinsiyet ney bizimkinin de gelmeye çok niyeti yok valla😂 hiç bi belirti yok daha
Serap0733 Kubrabb38 kız canım ya 😂senın daha var dur hele 😁bihter hanıma göre dur daha zamanı var dıyor ama artk beklıyoruz gelmesini dedi ama gelmıcek 😏41e kadr beklerız bi skıntı olmazsa dedi
Kubrabb38 Serap0733 benimki erkek ona veriyorum gelmemesini 😂kiz erken gelir derler ama seninki niye gelmemiş 😆😆 bizede mart 29 gibi gelir dedi ama doğsun artık ya son zamn insan daha çok sabırsızlanıyor
Serap0733 Kubrabb38 mart 19benmki de ama yok anam keyifçi bir kızım var içeri de cok mutlu😂neden cıksın ki ekmek elden su elden 😂