Kan pıhtılaşması olduğu için kese etrafında kanama alanları oluyor diye doktor progestan kullanmamı istemişti 12+4 iken doktora gittiğim zaman doktorum bana elinde olanları iç bir daha alma dedi.. Ben de 5 6 tane kaldığını düşünüp 5 6 tane var demiştim tamam onları kullan bir daha gerek yok demişti eve gelince ilacı bulamadım bittiğini düşündüm içmedim bir daha ama biraz önce çantamın derinliklerinden çıktı 6 tane falan varmış ve ben bittiğini düşünüp içmedim. 13+0 olduk bugün.. Bir sıkıntı olur mu bilmiyorum.. Birde ilacı 4 gündür içmiyorum 4 gündür de midem azıcık bulanıyor hiç istifra etmedim