Zezemeze haftadayım sol kasığım çok ağrıyor, dün çok yoruldum hastaneye giderken baya otobüs falan bekledik ondan olmuş olabilir mi? Enfeksiyon veya doğum belirtisi midir yoksa bu haftalarda normal mi?
arzu_glyprk Zezemeze bendede çok oluyor özellikle dışarda. Evde çok iyiyim ama dışarı çıkınca kasık ağrısından duramıyorum :/ bebek çok fazla baskı uyguluyor üstüne hareket halindeyiz Buda ağrı yapıyor
Zuleyha85 Zezemeze Zezemeze 34. Haftadayız benimde çok feci sol kasık agrım var 🙈yangı şeklinde kesiliyormuş gibi anlamadım 🤷♀️
annesininpirensesi Zezemeze benim bebis assagidaymis tam kasigimin ustunde orada hareket ediyo sanki bisey batiriyo icerden sol tarafimda sag tarafim bos daracik yerdemiki hareketleri. Can yakiyo anlamadim
Zezemeze arzu_glyprk İdrar enfeksiyonu olabilir mi acaba sık da idrara çıkıyorum gerçi bebek baskı yapıyor normal diyorlar ama enfeksiyon değildir inşallah
Zuleyha85 Zezemeze yorucu da hiç bişey yapmıyorum anlamadım ilk gebelik bişey bilmiyorum durumla ilgili..eski gebeler normal diyor 🤷♀️Bugün de alt tarafa vuran garip bi ağrı başladı nedir acaba sen de de oldu mu hiç
Zezemeze Zuleyha85 Valla bende de sol kasık ağrısı var hala sanki biri oraya tekme atmış öyle ağrıyor. Yürümek bile zor 😞