Gsueksbue Kızlar bebeğimiz ayı kilosu ne durumda benim 35 girdim kilosu 3300 dedi bugün dr sizce fazlamı biraz
Poncikveannesi Benimde fazla canım 4 hafta ilerde 36+3 deyim 3,5 kilo gebelik şekerim var o yüzden ilerde benimki yani riskli gebeyim benimki marifet değil 😔😔😔😔