Hanımlar size bir sorum var. Suan 15 haftalığiz. Bugün kontrolümüz vardı. Aslinda kafamı karıştıran çok erkenken yani daha 10+5 iken doktorum yüzde 99 erkek demişti. Bugün ise bana kalırsa kız bu zamana kadar erkek olsa testisin büyümesi lazımdı dedi. Testis goruntusu gormustu. Bugunde gordu ama bu doktorları yanıltır dedi. Yanı kordon o goruntuyu verebiliyor imiş. Bi sonraki kontrolde kesin belli olur ama sizin başınıza geldi mi bu durum