Tam günü gününe olduğunu bilmiyodum SGK’nın sıkıntı çıkarıcağını hiç düşünmedim 32.haftayı bi kaç gün geçse önemli değildir heralde diye düşündüm iyi ki okumuşum en azından tedbirli olurum 🙏 şuan tam 24 +0 hamileyim 32.haftaya geldiğim zaman raporu alırım bakalım SGK ne kadar para vericek 🤦🏻♀️
muhasebeciye sordum doğum önce 2 ay doğumdan sonra 2 ay olmak üzere toplam 4 aylık ücreti alıyoruz diye beni bilgilendirdi ama sizlerinde öyle mi ? Ben burda ki bi arkadaştan 6 ay diye okumuştum ama muhasebeci bana 4 ay dedi artık bilemiyorum 🤔😒