Arkadaşlar bel ve kasıkta ağrım oluyor ara ara adetime 7 gün var... bir de dün canım çok fena turşu cekti inanır mıısnız, turşuyu yedikten sonra öyle bir rahatlama geldi ki anlatamam... aşerme böyle bişey mi buda bir gebelik belirtisi olabilirmiş sanırım sizce ?