Deletedmom137 merhaba☺️ Uzun zamandır aynı durumdayız birlikte canım. Biliyorum seni. 15.haftadayım zorla biraz ekmek peynir yiyorum ben de. Aynı şekilde ben de korkuyorum çok. Ama doktor bunun özellikle benim için önemli olduğunu, bebeğin zaten benim vücudumdakileri aldığını söylüyor. Bir süre daha böyle olması normal bence. Açıkcası 9 ay devam edenler var ve hiçbir Demir vitamin ilacı kullanamayanlar var. İnşallah bir şey olmadan sağsalim dünyaya getiririz bebişleri 🙏🏻❤️