Damla1995 Tanışalımmığ beraber bekleyelim birbirimizden haber alalim yardimci olalim.ne dersiniz. 🙏😌 Benim erkek evladim olucak yeniden.sizlerin. ❤🌺
Tstnptt Damla1995 bnde 14+4 %70 kız denildi bakalım haftaya gidicem 16. Hafta olmuş oluyo kesinleşir inşallah
Mrs40 Damla1995 selamlar 🤲🏻 13+4 haftalığım geçen gittim fakat öğrenemedik cinsiyeti bacakları sım sıkı kapalıydı pazartesi gideceğim umarım öğreniriz ❤️🙈
Damla1995 Babyveannesi folbiol du ssnirim folikasit onu kullandim ben. Ama duzensiz. 😑😔 mide bulntisi vs zor oluodu.