Kaderugr https://i.hizliresim.com/IR9v1P.jpg Arkadşim adet geçikmesi yaşiyor bebekte istiyor ama yaklaşik 1 buçuk aydan beri adet olmadı gebelik testi negatif ama ovülasyon testi böyle çıktı bu akşam acaba adet olmadanda yumurtluyo olabilrmi bu günleri degerlendirmelimi
DuhaninAnnesi Kaderugr bildiğim kadarıyla yumurtlama olması için silik çizginin diğeri kadar koyu yada daha koyu olması gerekiyor canım 🤷🏻♀️
Mavi87 Kaderugr bu kadar uzun süre adet olmadıysa bizim burdan yönlendirmemiz doğru olmaz, doktora gitmeli arkadaşınız..
Miniminikuss Kaderugr adet gunume yakın bnde ovulasyon testı denedıgımde aynı bu sekıkde cıkmıstı canım sonrasında gdıp gebelık testı aldım hamıle oldugumu ogrendım. Gec döllenme olabılır bı ıkı gun daha bekleyın test ıcın ıstersenız. bıde adet sokturucu adacayı fılan ıcmeyın allahtan umıd kesılmez 🙏
Kaderugr DuhaninAnnesi evet öyle ama kimisi baktım instagramdan baktım ilk gün çok silik oluyo böyle yumurtlamaya yakın biraz biraz koyulaşıyo ondan acaba mı dedik
Kaderugr Mavi87 gitti doktora fakat doktor ultrasyonda baktmış falan folik asit vermiş adet gecikmesini söylediği halde birşey vermesi
Mavi87 Kaderugr verdiği folik asitin ismi nedir? Polikistik over varsa adet gecikmesi olabiliyor. Gebelik olsaydı bu vakite kadar çıkardı diye düşünüyorum, yanıltmak istemem..
Kaderugr Mavi87 aynen bizcede öyle sadece adet gecıkmesi oldugu halde ovulasyonda yumurtlama belirtisi olması bizi düşündürdü çünkü bakıyorum yavaş yavş çizgi belirginleşiyo diğer yapan insanlarda bu bugün başladı ovülasyona bugün bu kadar belli olması düşündürdü
Mavi87 Kaderugr aslında ovulasyon testinde herzaman çizgi çıkar. Yumurtlama olduğu şu şekilde anlaşılır, testte t çizgisi en az c çizgisi kadar koyu olmalı yada daha koyu. Doktor neden birşey dememiş hayret, çok sinir bozucu..
Kubar Kaderugr bende adet olmasamda yumurtluyorum canım ilk cocugumdada 3 ay adet olmamistim neredeyse ama hamile kaldim demekki yumurtlamisim
Kaderugr Mavi87 bizde onu anlamadık en azından bi adet söktürücü birşey verseydi ama ultrasyonda tahlilde bir sorun gözükmedi ama bu kadar uzun sürede normal degilki
Ozlemzeynep Kaderugr üstünden baya geçmiş geç döllenmede olabilir bence bi evde gebelik testi yapmaşı arkadaşınız 😊
Kaderugr Ozlemzeynep yaptı bi silik çıktı ertsi gün test sonradan çizgi gözüktü bugünde erken gebelik yaptı çıkmadı
Kaderugr busra106 hamilelik şansı olabiliyormu yani ongünü degerlendirince adrt gecikmesi oldugu halde