Benimde fazla çıktı. Şeker yok ama fazla yediklerine dikkat et dedi ediyorum. Hamur işi çok yemiyorum pilav desen hamileliğim boyunca 4 kaşık anca yemişimdir. Şerbetli tatlılarla aram yok. Sadece meyve yiyorum oda abartmadan ama yinede aynı. En son gittiğimde artma olmamış artmaması için dikkat edic3ksin dedi ama normale dönmedi canım.