Benim de 28 dolduğunda 1400 gram geldi . Bana iri bebek demedi ama karbonhidrat çok tüketme biraz dikkat et dedi . Ben o dönemde poğaça tatlı kurabiye çok yemiştim bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum . Şu an evde yapmıyorum bayağı bir sürede yapmayacağım. Mayalı şeyler çok kilo aldırıyor onu biliyorum . Süt ürünleri konusunda bir fikrim yok . Aynı şekil bu dönem ben bir de çok tahin pekmez yedim onunda etkisi oluyormuş . Muz hayatımdan hiç çıkmadı zaten 😂 yediklerimiz elbette etkiliyor ama bazı şeylere de sınır koyamiyoruz