24 haftalık gebeyim bende bir akıntı geliyor şimdi hastaneden geldim daha yeni alttan bakalım dedim kabul etmedim normal berrak bir sıvı ama çok değil az ? Yaşayan varmı illa bebek sıvısı suyu mudur? Şeffaf akıntı diye birşey varmı akıntı olabilir mi zaten vajinal enfeksiyon geçirdim ben antibiyotik felan kullandım ?