ebrucetin gebelikte oluyor bu ara bende ağlama kolik olmuştum.supurgemin çöp torbası bitmisti diye aglamistim eşime almasını söylemiştim oda almış cebine koymuş ,kapı çaldı açtım elinde bişe goremeyince tekrar ağlamaya başlamıştım oturup😄😄eşim cebinden çıkarınca hemen susup göz yaslarimi silmiştim😄😄dur daha bitmedi devamı var çöp torbası gözüme büyük gelince bu uymazki deyip tekrar ağlamaya baslamammi eşim beni şaşkınlıkla izliyor bu arada tabi 🙈🙈 gidip taktı süpürgeye bak aglama oldu dedi ..tabi bi mutlu oldum hemen sonra mutfağa gittim yemek hazırlamak için yemegin altı yanmış ,tabi ben gene goz yaşları içinde 😄😄😄rabbim nekadar da sacmaymis diyorum şimdi ..hamilelik hormonları işte eşim hala aklına geldikçe guluyor