Guneskiz hametanın içeriğini kullanılıp kullanılmadığını bilmiyorum. Göğüs uçlarının uyarılması Rahim kasılmasına yol açtığı için düşüklere veya erken Doğum riskine yol açabiliyor. Kaldı ki gebeliğin 5. Haftasında krem de olsa hametan kullanmayı tercih etmem. dediğim gibi bence şu anda göğüs kremi ve nemlendirme için çok erken. Ama gebeliğin ilerleyen dönemlerinde olan arkadaşlar belki kullanabilir. Genel olarak nemlendiriyorum ama uçlarına dokunmayı pek tercih etmiyorum. Yine de