Elif6161 Kızlar dua edin 31 + 5 günlügüm kasılmalardan hastaneye gittim 1 buçuk cm açıklıgım var yattım br hafta çıktım şimdi evde yatıyorum nidilat kullanıyorum inşallah biraz daha bekler yavrum çok moralim bozuk benim gibi olan varmı acaba aramızda 😥
Yenianne65 Elif6161 moralini bozma canım bak oda tetikler doğumu işini Allah’a bırak içini de ferah tut tevekkül et rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
BeybininAnasi Elif6161 kuzum öyle çoook dayanan var hiç canını sıkma ama yerinden de kalkma. İçini ferah tut ❤️
Eda1231 Elif6161 ah canım benim bende 28+3 üm bende 1 santim açıklıkla bugün hastaneye yatışım yapıldı. Duygunu çok iyi anlıyorum bende çok korkuyorum. İnşallah yavrularımız bize biraz daha sıkı tutunur. Daha çok küçükler. Allah ım yardım etsin bize
Elif6161 Eda1231 amin canım benim amin rabbim seninde yardımcın olsun bende o haftalrda kasılmalarım vardı dua ediyodum 30 ları görim dye bak 32 olcam 1 gün sonra sende moralini yüksek tut
Seyma_talha Var cnm 32 haftalık hamileyim 3 santim acıklığım var ıkı haftadır hep yatyorum hiç kalmadan sadece lavoba ihtyacı ıcın bnmde moralım cok bozuk bol bol dua edyrm.
Eda1231 Elif6161 inşallah atlatırız bugünleri sağlıklı sıhhatli alırız bebeklerimizi kucağımıza tek duam bu oldu artık
Yasmin07 Elif6161 inşallah zamanında doğar. Benim erken doğum riskim var 30 haftalık hamileyim çeşitli ağrılarım var ama sancı mı büyüdüğü için mi bilmiyorum iki gündür oluyo . Yarın hastaneye gidicem inşallah. Çok korkuyorum ve nedense kötü bi his var içimde bir iki hafta içinde doğum olcakmış gibi hissediyorum 😣
Elif6161 Yasmin07 inşallah öyle birşey olmaz normal agrılardır rabbşm kimseye bunu yaşatmasın insan hamilelgnden birley anlamıyo bende 1 hafta diye diye 32 ye geldm zorla bakalım ne kdar daha dayancaz
duygusm Elif6161 İnşallah biraz daha bekler bebeğiniz, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Eda1231 Elif6161 insanın içinde hep bir korku hep bir panik oluyor dimi. Rüyalarda bile artık aynı şey biraz daha dursa diye. Hep bir tedirginlik kasılmam mo var bana mı öyle geliyor diye. İnşallah geçer bu günlerde gülümseyerek hatırlarız.
Elif6161 Eda1231 inşallah rabbimden tek istedigim bu nstde sancın çıkıyomu sen canım çıkıyosa kaç çıkıyo