MiraysMom Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim ve göğüslerimden sızıntı şeklinde süt geliyor beyaz renkte değil ama renksiz de değil sizce normal mi yoksa bi sıkıntı mı var acaba ilk gebeliğim o yüzden bilmiyorum 🤷🏼♀️
kader_jin48 MiraysMom ewwt kızlar normal ..göğüsler kendilerini hazırlıyor süt üretiyorlar ,,benmde oluyor 18haftalık oldum gögsümü hafif sıktıgımda akıyo dokunmamamız gerekmş sizlerde benm gibi yapmayn 🥰
Besengil MiraysMom normal benim de 15 ten sonra gelmeye başladı ilk sorun var diye doktora bile gittim sütün geliyor dedi. Çok şükür bebegimi dogar dogmaz emzirdim sütüm kesilmedi
MiraysMom Yaa ben yeni farkettim birkaç gündür de sürekli sıkıyorum elimde olmadan peki o sıktıklarımın bir zararı olmuş mudur yani sıkmamın sebebi de hala geliyor mu diye kontrol etmek içindi😞
Besengil MiraysMom sakın dokunma canım sızıntı farklı akması farklı ben hiç dokunmadım doktorum kesinlikle sıkma demişti
2z-nns MiraysMom Göğüsleri sıkınca rahim kasılmaları olup, erken doğumu tetikliyormuş. Dokunma sakın bir daha. Ayrıca o gelen ilk sütler çok kıymetli. Sıkıp sıkıp akıtma...
Damla1995 MiraysMom benim bildigim dogumdan snra bebeklerin ilk emdigi sut cok faydali ve bu spepten sklmamasi grktgni duymusdum bende.ama grcekmi dglmi blmiorm. Normalde sklmamasi grktgni hrkes soluyor ama.
Besengil MiraysMom hayır cnm bebek çekince yani zorlamayla ilk çıkan süt cok faydalı ve bebegin emmesi lazım diger yandan dediginiz gibi süt kesiledebilir bir çok zararı var
Yesmckmk Kızlar benim de göğüs uçlarımda normal olarak şuan dokununca sızı ve agrı oluşuyor ama asıl merak ettiğim uçlarında beyaz nokta nokta şeyler var. Normal midir çok merak ediyorum