Biz doktor degiliz nerden bilelim seklinde cevap veren arkadaşlara sadece kaynana eşle kavga bebek odası alışverişi postlari açılsın çünkü ciddi mevzularla kendi sorunları olmadığı sürece ilgilenmemekle kalmayip birde tersliyorlar.. sen buralardan medet umma arkadaşım gerekirse farkli doktorlara git fikir al için rahat edene kadar..ve bence ciddi birsey yoktur doğuma kadar haftasıyla uyumlu olur belkide genetik olarak kafasi azcik büyük olacaktir rahat ol ama doktor kontrollerini de ihmal etme..