Bende mecbur olmasam 24saat uyurum üstelik 20 haftalık oldum hala uyuyorum gözüm kabagim açılmıyor ikinci kızımda da gece saat on iki de sancım tuttu bir uyumuşum uyandım ki saat üç dört gibi olmuş sancı sıklaşmis doktora gittik ki 7 santim açıklıkla hemen doğuma aldılar biraz daha uyanmasam ne olurdu bilmiyorum uykum çok ağırdır uyuyamıyorum diyenlere de gıpta eder oldum