Mrvrlshn ayy canım inşallah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin rabbim benimde önceden korkunç bi kürtaj anim var normal doğumdan korkuyorum biraz ama doğumum da normal doğum olarak gorunuyomus napcaz bilmiyorum walla canı tatlı biriyim adet ağrım çok kötü oluyo doğum sancısı da ona benziomus bn agrım olunca hastaneye acile kosuyom ona nasıl dayancaz bakalım allah yardımcımız olsun canim