Kızlar ben dogum yaptıgın gün yani allah izin verir kısmet ederse inşallah eve geldigimZde malum misafir illaki geliyo yakın akrabalar olsun teyzeler halalar görümce vs 😪 tabikide gelsinler orda hiç problem yok ama öpme vs oldumu ben sıkıntıya girerim diye düşünüyorum yabi desemde inadına yapacaklar gibi cünkü şimdiden diyolar öperiz koklarız alırız diyorum hastalıklar var zaten yok anlamıyolar şimdiden sıkıntı cekiyorum ya... benim görüşüm asla yeni dogumuş bir bebek öpülmez önrümde hiç öpmedim öpmemde acıkcası saglıklı olsak bile baba ters geliyo ( büyüyene kadar) 😂 ozmn öpsünler