zanimo Biz oglusumla 33+4 olduk nasipse ocağın bası dogumumuz benim gibi olanlar ve uyumayalar burda mi nasıl gidiyor ? Konu başlığı bulamadım ben açayım bari dedim🤗
1PrensAnnesi zanimo 29+5olduk oğlumla🙂 ocağın sonu gibi görünsede 2-3. Haftası gelir diyo doktorumuz çok heycanlıyız
zanimo Feridealbayrak hersey normal gidiyor insallah benim oglusum olacak Allah’ın izniyle .su an öyle hareketli ki uyutmuyor Sizdede oylr mi
Feridealbayrak zanimo evet çok hareketli ama ben hareketinden değil de uykum gelmiyor saat 4 lere kadar psikolojim bozuldu artık geç uyuyunca geç kalkıyorum denge kalmadı😒
zanimo 1PrensAnnesi Feridealbayrak bende aynıyım uyuyorum lavobaya kalkıyorum sonrasında bir daha uyku yok .su an Bile bacaklarım heryerim fena agriyor ne oturabiliyirum ne kalkabiliyorum😞
dalin 31+5 olduk minnoş kizimla ultrasyonda 18 ocak gorunuyor erken gelir gec gelir bilemem kuzum bi aksilik olmazsa normal olucak
crnmr 29+3 üm ben de. 56 kiloyum ama çok huzursuzum geceleri uyuyamıyorum daralıyorum halsizim bu şikayetleri yaşayan var mı?