senemyavas Kızlar merhaba çocuk kardiyoloji randevum vardı bugun ve bulgular kısmında "perikardiyal enfüzyon" yer alıyor. Buna doktorum yok seçeneğini işaretlemiş. Baktım biraz ama pek anlayamadım. Bilgisi olan var mı.?
ilkbahar senemyavas perikardiyal efüzyon olmaması çok güzel birşey... Çünkü o kalbi saran kılıflar arasında sıvı birikmesi.. Normalde olması istenen bi durum değil hatta ciddi olabilen bir hastalık.. 🙂 Kalp bulguları normal yazıyo zaten bi sıkıntı yok çocukta..
senemyavas ilkbahar çok çok teşekkür ederim içime su serptin. Allah ne muradın varsa versin inşallah 💛