Merhaba hanımlar henüz 23 haftalık hamile olmama rağmen özellikle sağ göğsümün ucu bugün pasparlak görünüyodu elimi bi attım ki sıvı sızıyor rengide tam olarak şeffaf değil hafif beyazımsı, 2 gündür falan başladı bu, 1 saat önce de sol göğsümden tişörtüme bir damla sıvı sızmıştı yine, daha önceden doğum yapan bir arkadaşım erken doğum falan dedi çok canımı sıktı siz ne diyorsunuz normal mıdır böyle bir şey bu haftalarda? Özellikle göğüslerim sıkışınca geliyor bu sıvı bu arada, bilenleriniz beni aydınlatsın lütfen