Edahmet29 Kızlar 25 haftaligim sol tarafa uzanmak daha iyi ama ben uzaninca sol kaburgamin altında bı ağrı batma oluyor neden acaba sizde varmı böyle bir durumm?
Snmdnz Edahmet29 benmde sol kaburgam agriyor canm 29+3haftaligim bebek yer edindigi icin oluyor diyolar birde cok oturdugum zaman cok oluyor canm
Canan_gun55_ Edahmet29 bn 35 haftalığım Bnde de oluyo canım sol tarafıma dönemiyorum kaburga yatağa değdiği zaman acı ağrı oluyo nefes almakta zorlaniyorum neyin nesi bilmiyorum pazartesi kontrole gittiğimde doktoruma sorucam neymis
RabiaOkan Edahmet29 Ayyyy sabahtan beri ben de kaburga postu arıyorum.😂 Canım ben de 25/2’deyim. Sağ ve sol kaburgam aşırı derecede ağrıyor iki gündür. Sola yatsam sol batıyor sağa yatsam sağ batıyor. 26. Haftada bunlar normal mi ki? Neden oluyor bileğin var mı?
Guler06 Edahmet29 35 haftalıgım benımde çok erken başladı ve 33 e kadar aşırı agrıdı sol kaburga sankı kırılmısta batıyormuş gibi hissediyordum şimdi geçti şükür cok yorulunca bazen oluyo gene ıns gecer senınde cok kotu Bı agrı kendini çok yorma
Edahmet29 Snmdnz aynen bende duymuştum onu ve bendede çok oturunca oluyor ama uzaninca neden agiriyor onu anlamiyorum
Edahmet29 Snmdnz aynen bende duymuştum onu ve bendede çok oturunca oluyor ama uzaninca neden agiriyor onu anlamiyorum
ddenizc Ay tek ben yaşıyorum zannediyordum, resmen kaburgam batıyor bana. Nolacak böyle bilmiyorum hiç
Edahmet29 Canan_gun55_ aynen bende sorayım iki gun sonra kontrolum var normal diyecektir buyuk ihtimalle 😂
Edahmet29 RabiaOkan yok işte bebek büyüdüğünden dolayı kaburgana baskinyapiyorndiye okumuştum ben internette ama bende sadece sol tarafıma uzaninca oluyor ama hamilelikte de sol tarafa uzanmak bebek için daha iyi nasıl neden agiriyor o zaman hiç bilmiyorum doktora sorduğumda ne diyecek merak ediyorum