Busr_Akbay canım arada bıçak saplanır gibi ağrı da girerdi.son haftalarımda artık bildiğin sancı giriyordu zonkluyordu. Sen stres,panik yapma.ben de çok korkmuştum erken doğum olmasın sakın vs...diye.zaten kontrollerde ultrasonda hepsini görüyorlar doktorlar.bi sorun olsaydı söylerdi.için rahat etsin gelecek kontrolünde sor yine de.20.haftada basladı 39.haftaya kadar sürdü .Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğini.