Ersoyda ben suna diye Bi doktora muayene olmuştum sanırım gitmiş artık kimyasal gebeliğime dış gebelik diye teşhis koymuşlardı iki kere muayene oldum ve ikisinde de 3-5 kişiyi aynı anda alıyordu sonra gitmedim zaten tekrar hamile kaldım saygı hastanesi pelin hanıma gidiyorum hamileliğimin başından beri ilk soğuk geliyordu ama sonra çok ısındım sanırım Bi kaş kezden fazla gitmek gerekiyor aynı doktora konuşurken siz sormadan annesi bak bu ayağı bu kolu bak hareket ediyor gibi güzel anlatıyor ve en önemlisi sizi hiç boş yere endişelendirmiyor her şeye normal diyor çünkü ben biraz paniğim her şeyi soruyorum o da olgunlukla anlatıyor 😂 Böyle yani suyunu kilosunu boyunu siz sormadan söylüyor zaten size pek bir şey kalmıyor muayane ücreti 90 TL bu arada canım başka sormak istediğin varsa sorabilirsin