annesininpirensesi Fdmuur benimde azdi suyum 4 gun yattim hastanede simdi her hafta gidiyorum doktor su icmeninde pek faydasi olmaz ama havuc ola bilir dedi ben suyunu degilde kendisini yedim biraz artmis cuma tekrar gitcem bakalm ne dicek
Fdmuur Tamam kızlar daha 36+4 haftaligim doktor acil yatış verdi servise indim bi yarım saat ama cok korktum yarin bi sorun olmazsa inş 2 güne bi kontrol olacak