Duamucizem Kızlar 29+1 olduk ama dünden beri çok az hissediyorum geçen hafta çok hareketli olan bebeğim iki gündür çok sakin cuma gitmiştim doktora herşey normaldi yarına randevu almayı düşünüyorum bekeyim mi bilemedim de durumlar neler sizde
Sinem67 Duamucizem cok az derken uzun süreli mi durgun. Bunu anlayamayız siz yinede kendinizi deneyin tatlı yiyin uzanın solunuza o zmnda yoksa hareket gidin
masalsii Duamucizem canım bende öyleyim iki gündür çok az hissediyorum tabi arada kımıldıyor ama çok nadir 🤷🏼♀️
Sedanur26 Arada sakin geçen günler oluyor bu kadar stres yapmayın az da olsa hissediyorsanız sıkıntı olmaz ☺️
Duamucizem Sinem67 sabah namazda kıpır kıpırdı sonra öğlen 13.30 gbi sert bi teknesini yedim sonra aksmaa kadar hiç hissetmedim desem yeridir şuan ufak ufak hareketleri var sadece
masalsii Duamucizem evet insanın aklı gidiyor gerçekten ama arada bi hissettiğim için çok korkutmuyorum kendimi 🤦🏼♀️
masalsii Duamucizem arada sert ama bı günlerde daha hafif genelde başaşağı duruyor ayakları yukarıda sadece cok midem yanıyor bak mesela öglen 5 den beri pek hissetmedim birazda uyumuştum heryerim uyuşmuştu uyandıgımda yemekte yedim ama bayadır tık yok 🤷🏼♀️
Duamucizem masalsii of benmde ole midem cok yaniyor hareket edesn sanki pit pit ama cok değil öğlen 13.30 da bi sert hissettim akşam çay içtim uzandim sanki hareket eder oldu sirt uzaeri uzandim simdi elimle karnima bastırdım biraz yok stres ten öldüm
masalsii Duamucizem stres yapma canım inanki bebeğede bizede zarar yavaş yavaş yerleri daralıyor günde 10 haraket hissettiysen sorun yok diyor doktorlar korkutma kendini
Duamucizem masalsii yarına randevu aldım bakalım ıns hayırlı haberlerle dönerim bağıra bağıra aglayasim var rabbim sağlık versin
Duamucizem masalsii cnmm yaz demiştin benm paşa hastaneye gittik tam nst ye bağlandım canavar kesildi resmen bi dk yerinde durmadi sonra udrasyona girdim çok şükür herşey yolunda sonsuz şükür
masalsii Duamucizem gözün aydın canım 🥰🥰 demek normalmiş durgun olmaları benmde durgun işte hala arada oynuyor canı isteyince ama paniklemiyorum işte normal diye düşünüyorum
Duamucizem masalsii ne bileyim canım ben biraz zor buldum 8 yıldan sonra kendiliğinden nasip etti rabbim sonsuz şükürler olsun bide erken doğum riskim var stres oluyorum bazen böyle