azize1 Deletedmom05 o moderatör seçilen anneler canım yanlışları düzeltiyorlar ama biraz fazla ileri gidiyorlar konularımızı değiştiriyorlar sanırım
NaimeYilmaz Admin 1 moderatör 5 tane var ve konu başlığı içeriğini yansıtmıyorsa moderatör arkadaşlar ile içeriğini tam yansıtacak şekilde düzenliyoruz 🙏
NaimeYilmaz meleklerimm2 gecmıs olsun baş dönmesinden degıldır her konuya degılde Yardım,Acil,Bir bakarmısın vs.. sadece bu tarz baslıklar degısıyor o yuzden fark etmemıs olabılırsınız
NaimeYilmaz meleklerimm2 yok yok 😊 tansıyona bı bakın bence sebepsız dönme olabılır ama ılk zamanlar benımde cok donuyordu megersem tansıyonum cok dusuyormus
meleklerimm2 NaimeYilmaz gittim yeni geldim hastaneden tansiyonum normal çıktı kansızlık var gibi yüzünüz bembeyaz olmuş dedi kadın pazartesi sağlık ocağına gidip hem kontrolümü yaptıran hemde kan testi yaptırırım
NaimeYilmaz meleklerimm2 olabilir 25 haftalıgım 13 haftadır kan ilacı kullanıyorum kansız kalmamak ıcın doguma kdar hep ılac kullanıcan demıstı doktorum
meleklerimm2 NaimeYilmaz doğrudur benim kan ilacım bitti erindiğimden gidip alamadım bugün eczaneye gittim reçeteyi götürmeyi unuttum bu sefer