July20 hatice_akbal Merhaba, 11+5’te ikili taramada yüzde seksen kız dedi perinatalog. Fakat 19. haftada netleşti. 🙈 Ama kendi doktorum da 19. haftaya kadar her muayenemde büyük ihtimal kız olduğunu söylemişti.
hatice_akbal N6gksl ben testi yptirmistim da sonuclari bekliyorum belli olur mu diye merak ediyorum da😊
N6gksl hatice_akbal inşalla merak etmeyin ikili test sonucu güzel çikar ve cinsiyetini ögrenebilirsiniz giderken bir çikolata yiyip gidinki doktor cinsiyetini görüp size söylesin 🥰🥰🥰
Denizce90 İkili testin sonucunda cinsiyet tayin edilebiliyor ,FB-hcg 0, 50 den düşükse erkek yüksekse kız oluyor hanımlar 🤗
Makbus Denizce90 benim 156 çıkmış ama doktor önce kız sonra erkek dedi daha belli olmadı 14.,hafta dan beri