Dilber1453 UluElif benim gibisin desene canım bana 16 haftada ogrenebılırsın dedi doktorum bakalım pazartesi gunu randevum var inşallah bizde ogrenırız🤲
Alyabebek Dilber1453 amin canım hepimize inşallah 🤗devlet hastanesi kız dedi özele gittim oğlunuz geliyor dedi 😁 detaylı bi şekilde gösterdi
deletedmom99 Maleseff😕 13+1 doktorum 16 haftaya kadar tahmin yapamam dedi😒 özel olmasna ragmen 16 haftayi bekliyorz😍
Sonmez3334 15+6 haftalik olacagz yarin dayanamiyorum mraktan heycandan ölecem yarin sabah ogrenmeye gidecem
deletedmom99 Sonmez3334 ya cok sinir bozucu kucuk bi tahmin yapsa yine yeterdi🙇ama bakalm 16 haftayi bekleyelim bizde😅
Sonmez3334 deletedmom99 aynen canim vala bende cok sinir olmustum ama ben yarin gidecem ertesi gunu 16 olacak ama ben bi gundaha bekleyemem🤗🤗🤗
Mervecan Dr bana da 12+3 te %90 erkek dedi. Bacak arasını gösterdi renkli yaptı kordonun ordanolmadığı belli dedi. Sizce değişir mi. İlk gebeliğim heyecanlıyım bir an önce bişeyler almak istiyorum ☺☺
Yesmemr [bilinmeyen] ay valla cnm bilemedim ki bana ihtimal demedi direk kız dedi gösterdi hatta bak bu kız olduğunu gösterıyo bu şu şekilde olsa erkekti dedi aslında bende korkmuyo değilim erken öğrendiğim için 🙈