21 haftalık gebeyim geçen hafta tetanoz aşısı oldum 1/2 gün bir ağrım sorunum yoktu ama 1 hafta geçmesine rağmen şuan çok kötüyüm kolumu hiç oynatamıyorum kemiğim kırılıyor gibi sanki sancıyor canım yanıyor ne yapabilirim acaba 😢 gerçekten baya kötüyüm