Mucizem7 inşlh cnm özele gidiyorum adanada metro diye 8 20 de bi kan ve idrat verdim 75 milim yazansu ile karışık şekeri verdiler içtim ama ben yavaş yavaş içtim bir kerede içmeni tafsiye ederim 9 20 de birdaha verdim sadece kan o sırada gidip konturolumu oldum 10 20 de bir kere deha vericektim ama 155 altında cıkarsa 10 20de kan alınmıcak dediler doktorum yanında sonuclar cıktı ve 133.1 cıktı birdaha kan vermedim ama sersemledim ac karnına şeker dokun du tabi ama iyim şimdi