Hamileleğimi öğrendiğim tarihten itibaren zorlu süreç geçirdim başta boş gebelik olduğu söylendi onun stresini yaşadım ama öyle bir şey yokmuş 7 haftalıkken kalp atışını duyduk daha sonra doktoru değiştim derken bu sefer idrar yolu enfeksiyonuna yakalandım birçok ilaç birçok İğne antibiyotik kullandım son ayıma kadar sürekli kontrole gidip geldim hem ürolojiye hem kendi doktoruma ikisi kontrol ediyodu enfeksiyonu degerlerim baya yuksekti hep icimde korkuyla yasadim bebegime bisey olurmu diye enfeksiyondan yada kullandigim o kadar ilactan ama o da son ayıma girdiğimde gecti... 37 haftalıkken çatı muayenem yapıldı fakat çatım dardı doktorum çok zor olacağını söyledi dogumun ve bebeğim yukarıda duruyordu pozisyonunuda almamıştı Bu yüzden doktorumla sezeryana karar verdik 18 Şubat 2020 tarihinde saat 13.28 de oğluma kavuştum 💙 sezeryan şeklini spinal istedim iyikide spinal olmuşum yavrumun o ilk çıkışını sesini duymak o kadar güzeldiki Allah herkese nasip etsin tarifi yok bu duygunun yüzünü yüzume dayadilar sicacikti teni 🥰 Çatı muayenesinden belden yapilan igneden hepsinden cok korkuyodum ama hicte korkulacak bi yanı yokmuş bosuna o kadar zaman kendimi strese sokmuşum enfeksiyondan dolayı yaptırdığım iğneler daha acılıydı 😅 ameliyatımda çok şükür güzel gecti en zoru ilk yürümeydi ama o da ilk kalkip yürüdükten sonra devami geliyo bol su ve bol hareket ettikce o agrida geciyo 3 4 gune 🙂.. Allah bütün hamilelere yavrusuna kavuşmayı nasip etsin inşallah evlat isteyen her kadinada annelik nasip olsun insallah ❤ biz şimdi cok şükür iyiyiz ikimizde toparladık zorlayan şey uykusuzluk gece bizimki uyumuyo 😅😴