Kızlar merhaba 28+6 haftalıgız oglumla ama son bır kac gundur belım ve ıgne gıbı karnımda kasıklarımda batmalarım oluyor sorunlu bır hamılelıgım var zaten benım gıbı olan varmı dun dr kontrolum vardı 12 sınde tekrar var nereye donsem yatamıyorum kendımıde yormuyorum ama zaman gecmıyor artık cok bunaldım sızlerde durum nedır ?