Fatma60_ benimde hazir degildi cantam sancim yok iyiyim hemen hazirlanir zatem diye érteledim hep pazartesi gecesi sancilanip doktor hazirlikli ve acele gel deyince ve bu gece 4 bucukta olunca o canta hazirlamak o kadar panik yaptiriyor ki 🥴 bence bugun ilk isin onu hazirlamak olsum canm 👍