busra9436 Arkadaşlar beşik alcaz yardimci olur musunuz bebişlerinize hangi beşiği aldınız 😊😊😍 resim gönderirseniz daha güzel olur 😊
Anneincili busra9436 bende haftasonu ikeadan sundvik beşiği aldim. Anne yani oluyor.. ahşap. 2 kademede kullanılabiliyor.. gecen ay 700 liraydi biz cumartesi gunu 850 liradan aldik..cok çabuk pahalaniyor
Damla________ busra9436 gösteriş için istiyorsanız mobilya sepet turu beşik alın gücünüz birden fazla beşiğe yetiyorsa ama ben bir tane alıp kullanışlı olmasını istiyorum diyorsanız kesinlikle park beşik alın kızım 2 yasını geçti kullanıyorum hala
busra9436 Gunes_ benimde bu beşik hoşuma gitti kullanışlı duruyor https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/pembe-prenses-buyuyen-bebek-besik-full-full-mdf-citali-karyola-5-cekmeceli_pdp_524101541
Kelebek1_ İKEA’nın dikdörtgen ahşap beşiği vardı kademeli ama sallanmıyorum 500₺ fiyatı vardı o zaman boş beşiğin oldukça hafifti ben onu düşünüyorum bir kaç aya inşallah alırım