DENIZ_55 Kaderalisaridag bunu detaylı öğrendinmi bi bilgin varmi bugün bende yeni öğrendim doktoruma soracam yarın
TugbaOzturk DENIZ_55 balim-58 Plasenta rahmin arka duvarına yerleşmiş demek oluyor. Rahim ağzına yakın değil ise bir sıkıntı olmaz. Benim ilk gebeliğimde hem posteriordu hem de rahim ağzını kapatıyordu bu yüzden sezaryen ile doğum yaptım
DENIZ_55 TugbaOzturk bi sıkıntı olmuyor degilmi yok zaten ben sezeryan olacam zaten mecburu diğeri sezeryan olduğu için tek korkum bisey olasindan rabbim evlatlarımızı bize bağışlasin teşekkür ederim bu arada cevap için
TugbaOzturk DENIZ_55 rica ederim amin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌷 hayır hiçbir sıkıntı olmaz hatta bebeğin hareketlerini daha net hissedersiniz arkada olduğu için
DENIZ_55 TugbaOzturk Amin inşallah canim evet doktorda dedi bi sıkıntı olmaz diye evet 2 gündür hissediyorum hareket ettiğini ondan demekki teşekkür ederim bilgi için