Kızlar herkese iyi akşamlar. Cumartesi kontrolüm vardı. Nst de hiç sancı çıkmadı. Doktorum bol bol yürü dedi. O gün ve ertesi gün baya yürüdüm, hep hareket ettim. Bugün çatı muayenem vardı ve 3 cm açılmam olduğunu, Perşembe’ye kadar bekleyeceğini, en geç Perşembe Suniyle Doğuma alacağını söyledi. Sizce yürüyüş dışında ne yaparsam açılmayı ve sancıyı artırabilirim???