H-123 ben hamileliğimden 6 7 ay önce tiroit sıkıntım yüzünden ilaç kullanmaya başladım hatta doktor bana ilaç kullanmazsan anne olamazsın dedi ilacımı hep içtim hamile kaldığımda ise korktum ilaç icilmiyor hamilelikte diye kan verdim değerlerime bakıldı ve doktor ilacının dozu normal devam et hamilelikte bir sıkıntı olmuyor dozundan dolayı dedi tiroitim düzene girmiş ama hamilelikte olmayan hastalıklar bile çıktığı için devam etmesin diye hala devam ediyorum ilacıma biz sağlıklı oldukça içimizde ki can sağlıklı olur