Duygunecla Baharadakgul bugün itibariyle bende grip oldum maalesef boğazım çok kötü. Malûm ilaç kullanamadığım için sıcak su limon bal yapip içiyorum.Birde 1 2 kaşık tahin yemek hemen ayağa kaldırıyormuş..Şimdi onu da deneyecegim
Pelo_00 Baharadakgul nane limon yapıp içine bal karıştırın bol c vitamini alın havuç turp yiyin ya da suyunu için vücut direncini arttırıyor ateşiniz çıkarsa mutlaka doktorunuzla görüşün bebek için tehlikeli olabiliyor ateş yüksekliği
kelebegim123 Bende burada durayım çünkü dünden beri bende kendime gelemiyorum ne illet birşey bu ya 🙄 geçmiş olsun bu arada 🙏🏻
Serciko Canım geçmiş olsun bende grip oldum. Başağrısı, burun tıkanıklığı, boğaz ağrısı ve halsizlik vardı. 5 gün önce başladı doktora gittim crp değeri 7 çıktı. Agumentin verdi 1000 mg. Ama ben kullanmak istemedim normalde de antibiyotiğe sıcak bakmıyorum. Neyse 5 gün oldu geçmedi. Tekrar gittim influenza testi yaptılar çok şükür negatif çıktı. Crp deperim 22 olmuş kullanmadığım için tabi kızdı doktorum. İşten izin aldım bu2 günüm bol limon ıhlamur içiyorum ayrıca 2 lt üstünde su içiyorum bugün çok iyiyim. Valla napayım kullanmak istemedim antibiyotiği doktor kullan dedi ama.
Serciko Hemen antibiyotiği dayıyorlar içmeyeceğim bağırsak florasını mahvediyor dedim ki bana süre verin persembeye kadar iyi olmazsam başlayacağım doktora. Ama ıhlamur limon çok çok iyi geldi. Bende 17+4 üm. Persembe birdaha kan vercem crp düşmüştür kesin çünkü iyi hissediyorum bugün düne göre.
pinar_o_d Serciko Doktor versiyse kullanmanı tavsiye ederim antibiyotik içmek zararlı değil yanlış kullanmak zararlı insanların kafasına göre kullanmadı zararlı şu düşüncenle bebeklerine aşı yaptırmak istemeyen ebeveyn düşüncesi aynı arkadaşım hemşireyim ben 30+2 deyim bende kullandım antibiyotik yapmayın böyle bilinçli olcaz diye yanlış yönlendiriliyorsunuz cep değerin çok yüksek ateşin çıkarsa bu bebeğini antibiyotikten daha kötü etkiler hamilelerde ateş bebeğin zihinsel faktörlerini çok etkiliyor ben uyarayım yinele sen bilirsin 🤷🏼♀️
2cocukluhayatadogru Bolll karabiberli kekikli naneli tarhana çorbası, terbiyeli tavuk çorbası, portakal suyu, limonlu ballı ıhlamur ve yatarken içtiğim parol ile şükürler olsun 4 günde atlattım tabi bi de bol su ve dinlenme 😅 geçmiş olsun
Emine_Leyla Asiyenur_46 canm limonu çok kaynatmıyoz demi bi iki dk kaynadıktan sonra kapatıp bardağa dokuyla sonra bal ekliyoz çok kotuyum nefes alamiyorum 3 gundur zor yatiyorum😷
Wonderanne Baharadakgul ihlamur zencefil limon karabiber i kaynat bardağa koyunca içine bal koy ic bana doktorum önermişti bol bol dinlen bol sivi tuket tuvalete çok git ve usutme kendini başka türlü geçmiyor birde Parol iç gunde 3 defa
Asiyenur_46 Emine_Leyla aynen canım benim günde 2 bardak iç bna çok iyi gelmişti inşallah sanada iyi gelir 🙏🤗
Emine_Leyla Asiyenur_46 doktor söylemişti demi korkuyorum biraz her şeyi içemiyorum 4 düşük 5 gebelik olunca bi iki defa içersem günde bir yeter iyi olurum herhalde
Asiyenur_46 Emine_Leyla evet canım korkma doktor dedi benim de ilkim dış gebelikdi aynj bende korkuyorum herşeyden rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip eder inşallah cinsiyeti ne
26a Bende de öksürük gitmiyor bir türlü 😓 ıhlamur, limon, bal herşeyi yaptım öksürük kaldı..çok öksürmekte iyi değil karnımı ağrıtıyor ve korkuyorum da bebeğe bişey olur mu diye :/